Voorbereidingen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van jolienvb - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zeist, Nederland van jolienvb - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2017 | Nederland, Zeist

Hey allemaal,

Spannend... ik begin bijna aan mijn backpack avontuur. :)
De backpack staat klaar, nu nog alles erin zien te krijgen, dat valt nog lang niet mee..hihi.

Hoop dat de hittegolf, de verdwaalde krokodillen, en de bosbranden over zijn als ik vertrek;) en anders ben ik gewapend met een overvolle backpack. Haha :)

Een paar steden, maar vooral veel natuur: outback, regenwouden, great barrier reef, maar ook bergen, fjorden, heet water bronnen. Alles komt voorbij in deze mooie reis. En natuurlijk een kennisnmaking met de aboriginal en maori cultuur. Exotische gerechten, exotische flora en fauna, mooie stranden. Ik zie mezelf al liggen met een goed boek:) (het water mag je vaak niet in vanwege krokodillen, haaien en kwallen, dus dat wordt vaak niet zwemmen maar teendippen en genieten van het uitzicht :)

Kortom, ik droom al lekker weg.
Maar eerst nog maar eens op mijn backpack gaan zitten om hem dicht te krijgen:P

Mijn volgende berichtje zal volgen vanuit Down Under :)

Groet, Jolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 16 Feb. 2017
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 3673

Voorgaande reizen:

04 Maart 2017 - 10 April 2017

Australie en Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: